صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازی OPRATION FLASHPOINT اورجینال2011
شماره مجوز:85/91538074 http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&searchبازی OPRATION FLASHPOINT اورجینال2011=FLASHPOINT&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88 توضيحات بيشتر : Operation Flashpoint از آن قبیل بازی هاست كه اگر گلوله ای بخورید با تاثیر واقعی روبرو خواهید شد.
قيمت 55000ریال
تعداد کالا :0
بازی OPRATION FLASHPOINT اورجینال2011
می توان این بازی را واقعیت یك تیراندازی وصف كرد. در هر FPS مدرن امروزی با دریافت هر گلوله رنگ قرمزی به روی تصویر ظاهر می شود و آنقدر تیر می خورید تا از پا در بیایید. در Flashpoint ماجرا اینطور نیست، در این بازی حتی اگر گلوله ای به نزدیكی شما شلیك شود، باید بدانید كه یك جای كار را اشتباه كرده اید و به عبارت Game Over خیلی نزدیك شده اید. بازیكن ها چنین موضوعی را شبیه سازی می نامند، اما Codemasters دوست دارد این بازی را یك عنوان نظامی با تاثیر بالا بنامید. تیم Red River قصد دارد چنین كاری را برای درجه سختی بازی انجام دهد تا تاثیرهای واقعی این بازی را سخت تر از یك عنوان معمولی كند. آن ها دوست دارند تا طرفداران Hardcore بازی Flashpoint را راضی نگه دارند و هیچ گاه كوتاه نیایند. در حقیقت شبیه سازی، بعد پیچیده ای برای كسانی كه به این سبك بازی ها عادت ندارند، داده است. Operation Flashpoint فوق العاده و یك عنوان نظامی واقعی است كه روند واقعی هم پیش گرفته است. در حقیقت واقعیت و كارهای واقعی كه در این بازی انجام می دهید، شما را هیجان زده می كند. Black Ops شما را با فرار از دست بهمن و یا سقوط هلیكوپتر هیجان زده می كرد، ولی Operation Flashpoint با یك مسیر ساده در یك روستا كه البته چند تك تیرانداز هم انتظار شما را می كشند تا نهایت هیجان می برد! Red River در تاجیكستان اتفاق می افتد.




بازی در آینده ای نه چندان دور است و شما در نقش نیروهای آمریكایی بازی می كنید. جنگ افغانستان كمی به سمت بالا آمده و حال در قلمرویی جدید پیگیری می شود و در این بین نیروهای كشور چین هم وارد كار شده اند. در یكی از مراحل به نام The Human Terrian شما مرحله را در یك جاده خالی پیدا می كنید و قصد خارج شدن از یك روستا را دارید. تیم چهارنفره شما همراه با جوخه Alpha و Charlie در سمت دیگر وظیفه دارید تا كنترل منطقه را در دست بگیرید. Red River یك اكشن بزن و برو نیست، شما بیش از گلوله هایتان، باید از فكر خود استفاده كنید كه این عمل پیشروی را آهسته و پیروزی را سخت می كند. قبل از روبرو شدن با دشمن باید اسلحه های خود را چك كنید، نیروهای خود را در موقعیت های مناسب قرار دهید و تاكتیكی مناسب بچینید و در مقابل دشمنانی با هوش مصنوعی قوی پیروز شوید. در این سیل عظیم عناوین تیراندازی Blockbuster، وجود عنوانی همانند Flashpoint غنیمت است. این بار در Red River ایده های فوق العاده سازندگان به بازی دوخته شده كه بسیار بهتر و كم باگ تر از Dragon Rising است. بخش Campaign بازی در مناطق بزرگ حومه ای اتفاق می افتد. شما نه تنها با نیروهای چینی مبارزه می كنید، بلكه باید با نیروهای شورشی منطقه ای هم وارد نبرد شوید. نبردی دراماتیك و متنوع كه در دل كوهستان ها و یا خرابه شهرها و یا مناطق ویران شده با بمب اتفاق می افتد. آسمان بزرگ بازی زیباتر و ابری تر است و رنگ ها بسیار شادتر و زیباتر از قبل كار شده اند.





توجه به جزئیات باورنكردنی است و جزئیات اسلحه های آمریكایی بسیار بالا و كاملا واقعی كار شده اند. این بازی همچنان یك عنوان جوخه ای است كه هنوز هم باید با تیم خود همكاری كنید تا پیروز میدان باشید. Rifleman برای نبردهای مستقیم و Grenadier برای پاكسازی نیروهای روبرو خوب هستند. Auto-Rifleman هم برای نبردهای دور بسیار خوب است. وقتی بازی را با Co-Op در حالت چهارنفره بازی می كنید، هیجان دو چندان می شود و كار تیمی و دستوراتتان باید خیلی دقیق باشند. Codemasters توجه زیادی روی این بخش داشته تا هم طرفداران قدیمی را راضی نگه دارد و هم مخاطبان جدیدتری را جذب كند. در Red River هر دستوری كه نیاز دارید در یك منوی بسیار ساده قرار می گیرد و شما فقط باید جهت را روی آن تغییر دهید. همچنین در نسخه PC برای كسانی كه با کنترل كار نمی كنند، در منو تنظیمات حالتی قرار دارد كه كلا كنترل بازی و فرمان ها را با ماوس و كیبورد هماهنگ می كند. این بار كارهای زیادی برای شناسایی كردن مهارت های نیروهای خودی می توانید انجام دهید و فرمان های بیشتری در اختیار دارید. همچنین قسمت Upgradeهای این شماره بسیاری بیشتر و وسیع تر شده است و می توانید هر شخصیت را به نحوی متفاوت و مبنی بر مهارت های او ارتقاء دهید كه انتخاب درست در این قسمت زمینه ساز موفقیت جوخه شما است. جدا از بخش Co-Op چهارنفره، بخش چندنفره بسیار خوبی هم برای این بازی طراحی شده كه بجای مبارزه علیه هم، بیشتر شما را ترقیب به كار گروهی در كنار هم می كند. در بعضی مواقع باید در مقابل تعداد بیشمار دشمنان جان سالم به در ببرید. این در حالیست كه هوش مصنوعی (AI) در این شماره بسیار ارتقاء یافته است. در یكی از مودها شما بالای یك تپه هستید و نیروهای چینی هم در حال بالا آمدن از تپه هستند. فوق العاده است كه Codemasters توانسته به خوبی با دسته Xbox 360 چنین كنترل بی نقصی همانند PC طراحی كند. تا به الان Red River یك بازی بسیار زیبا است، عنوان تیراندازی كه بیشتر به تاكتیك وابسته است و باید تفكر زیادی برای پیشروی در بازی پیشه كنید.
نسخه کامل و بدون نقص بازی را می توانید از هم اکنون از قرن مجازی دریافت کنید.







سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 6 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

 تاریخ: 1390/12/17   مشاهده : 499
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا