صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازیcrysis 2 2011اورجینال
شماره مجوز:85/22143235 http://ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&searchبازیcrysis 2 2011اورجینال=Crysis+Warhead&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88 وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال 2023 رخ می‌دهد.
قيمت 55000ریال
تعداد کالا :0
بازیcrysis 2 2011اورجینال
بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریو دوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و ندای مرگ روز به روز بیشتر به گوش می‌رسد. آسمان و زمین شهر نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط باید با آنها مقابله کرد. نسخه‌ی دوم از داستان بهتر و کامل‌تری بهره خواهد برد و سازندگان قصد دارند به کمک backstory و بازگو کردن حواشی اتفاقات، گیمر را وارد عمق داستان بازی کنند، به طور مثال شما در طول بازی به شکل‌های گوناگون خواهید فهمید که چگونه دنیا و نیویورک به این وضع دچار شده و مردم کشته شدند. در مجموع جو این نسخه تاریک‌تر از نسخه‌ی اول شده است.

همچنین Cevat Yerrli، کارگردان سری Crysis و مدیر شرکت Crytek، در مورد ارتباط نسخه‌ی اول و دوم اینگونه گفته است که ما قصد نداریم که گیمرها برای درک داستان نسخه‌ی دوم، سعی در انجام نسخه‌ی اول داشته باشند اما به بسیاری از سوالهای پیش آمده در ذهن گیمرها از بازی اول جواب خواهیم داد.

شهر نیویورک اکنون برای گیمرها بسیار آشناست و بارها در بازی‌های مختلف از این شهر بخاطر ویژگی‌های متعدد و منحصر به فردش استفاده شده است؛ اما بدون شک نیویورک بازی Crysis 2 تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به نیویورک عناوین دیگر به همراه خواهد داشت. نیویورک Crysis 2 جنگ زده و رو به ویرانیست و بوی مرگ می‌دهد و مهمتر از همه اینکه این نیویورک سال 2023 است. Cevat Yerli اظهار داشت که تیم Crytek وقت زیادی برای انتخاب شهری مناسب برای Crysis 2 صرف کرده است و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که نیویورک از بقیه‌ی گزینه‌ها مناسب‌تر است و دست ما را برای ساخت مراحل جذاب و ارائه‌ی یک گیم‌پلی عالی باز می‌گذارد.

ادامه مطلب ...

سازندگان قصد دارند نهایت استفاده را از ویژگی‌های نیویورک ببرند و در طول مراحل بازی گیمرها را در مناطق جذاب و معروف این شهر قرار دهند. شما در Crysis 2 مراحلی را خواهید دید که باید از ساختمانی به ساختمانی‌ دیگر بپرید و به پیش بروید و یا در پشت بام ساختمان‌های بلند شهر به نبرد با دشمنان بپردازید. بدین ترتیب باید منتظر مراحل بسیار جذابی در Crysis 2 بود. همچنین گفته شده وسعت نیویورک Crysis 2 به اندازه‌ی جزیره‌ی عنوان اصلی Crysis خواهد بود.

در مورد شخصیت اصلی بازی هنوز چیزی مشخص نشده اما طبق اطلاعات بدست آمده ممکن است در نسخه‌ی دوم شما در نقش Prophet، سیاه پوستی که در نسخه‌ی اول رهبر گروه بوده است باشید. اما باید توجه داشت که در تریلر WireFrame Nanosuit که در GC منتشر شد شاهد این بودیم که Nanosuit بدن Nomad (شخصیت نسخه‌ی اول) بررسی می‌شود. شاید کارکترهای بازی در طول مراحل تغییر کند!

در بازی شما بیگانگان فضایی را خواهید دید که حالتی انسان‌گونه دارند و برخی از آنها بسیار وحشی، قدرتمندند و از ظاهر ترسناکی برخوردارند. دشمنان موجود در بازی در اقسام مختلفی هستند و در حال حاضر شامل Stalkers ،Grunts ،Shadows ،Screamers ،Spotters ،Changelings و Heavy Ticks می‌شوند که البته هنوز جزئیاتی در مورد هیچ‌یک از آنها منتشر نشده. همچنین کره‌ی شمالی بار دیگر به عنوان دشمن شما در بازی حضور خواهد داشت. علاوه بر این گفته شده دسته‌ی سومی هم در بازی حضور دارد که نامش هنوز فاش نشده است.

Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاور می‌باشد. سیستم کاور این بازی همانند عنوان Killzone 2 است یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

در Crysis 2 کارکتر اصلی بازی از نسل دوم Nanosuit استفاده می‌کند. Nanosuit 2 توسط Crynet Systems که قرار است نقش مهمی را در روند داستان نسخه‌ی دوم ایفا کند طراحی و تولید شده و پیشرفت‌های زیادی را داشته است، از جمله: قابلیت زوم 60x، افزایش 20 درصدی ذخیره‌ی انرژی، 32 درصد مقاومت بیشتر و محافظ در برابر EMP (ضربات الکترو مغناطیسی).

همچنین Nanosuit 2 دارای چهار حالت Power ،Armor ،Infiltration و Tactical خواهد بود:

Power: حالت Strength (نیرو) و Speed (سرعت) در Nanosuit 1 اکنون با هم ادغام شده و جزئی از یکی از حالت‌های Nanosuit 2 به نام Power به حساب می‌آیند.

Armor: با استفاده از انرژی ذخیره شده در Nanosuit از جان شما محافظت می‌شود.

Infiltration: حالتی برای انجام حرکات مخفیانه است. در این حالت گام‌های شما نرم شده و صدایی از آن‌ها شنیده نمی‌شود. همچنین قابلیت نامرئی شدن نیز در این حالت وجود خواهد داشت.

Tactical: در این حالت اطلاعات محیط در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با مشاهده‌ی اجساد، نام آنها، دلیل مرگشان و سایر اطلاعات مشخص می‌شود؛ اسلحه‌ها و objectهای مورد نیاز که در سطح محیط قرار دارند و یا به اجساد تعلق داشته‌اند در این حالت برای شما مشخص می‌شوند. همچنین شما صداها را در این حالت بهتر خواهید شنید و می‌توانید از مکالمه‌هایی که در فواصل دور انجام می‌شود باخبر شوید.

جالب اینجاست که هر یک از این حالت‌ها در صداهای بازی نیز تاثیر خواهند گذاشت. مثلاً در حالت Armor شما به قدرت Nanosuit 2 پی خواهید برد و صدای گلوله‌ها و برخوردشان به Nanosuit را خواهید شنید و یا در حالت Power صدای گام‌های محکم و قدرتمند شما به راحتی شنیده می‌شود. و در حالت Tactical هم همانطور که گفته شد، صداها بلندتر شنیده می‌شوند و ...

Crysis 2 از مراحل بازتری نسبت به Crysis اول برخوردار است. شما آزادی بیشتری برای اتمام مراحل دارید. شما می‌توانید هریک از مراحل را از مسیرها و به شکل‌های مختلفی به اتمام برسانید. می‌توانید بیشتر از حالت Infiltration استفاده کنید و بیشتر به استفاده از حرکات مخفیانه بپردازید و یا با استفاده از قابلیت Armor به دل دشمن بروید و رو در رو با آنها مقابله کنید و یا با حالت Power از سرعت و قدرت دست خود برای اتمام بخشی از مراحل استفاده کنید. شما باید انتخاب کنید که در وضعیتی که قصد ورود به آنرا دارید کدام حالت برای شما مناسب‌تر است.

و اما بشنوید از موتور CryEngine 3 که قرار است در Crysis 2 خودنمایی با شکوهی را داشته باشد. با استفاده از این موتور دیگر مسئله‌ی پورت و Lead Platform وجود ندارد. با به کار گیری قابلیت Live Create این موتور، هرآنچه که بر روی PC ساخته شده را می‌توان به راحتی به کنسول‌ها منتقل کرد؛ در اینجا CryEngine 3 به صورت خودکار داده‌ها را تبدیل، فشرده و هماهنگ با کنسول مورد نظر خواهد کرد و همه چیز تمام خواهد شد. همچنین با استفاده از قابلیت cross-platform موتور، حداکثر توان پلتفورم مورد نظر اندازه‌گیری می‌شود و می‌توان بهترین نتیجه را برای آن پلتفورم گرفت. این یعنی سرعت در ساخت عناوین Multi-Platfrom، چیزی که هر سازنده‌ای به دنبال آن است.

بازی بر روی کنسول‌ها با رزولوشن 720p اجرا خواهد شد و ظاهراً استودیوی Crytek نیز از توان کنسول‌های PS3 و X360 نسبتاً راضی است و می‌تواند به آن حدی که در نظر دارد دست یابد اما بدون شک اوج گرافیک Crysis 2 را باید بر روی PC مشاهده کرد؛ اما نه PCهای معمولی، بلکه PCهای چند هزار دلاری که قدرتمندترین سخت‌افزارهای روز دنیا در آن به کار رفته است.

Crytek قول دشمنان باهوش و AI بسیار پیشرفته‌تری را نسبت به عناوین قبلی خود داده است. همچنین باید منتظر بخش Multiplayer با عظمتی هم در Crysis 2 بود که Crytek فعلاً در مورد جزئیات آن سکوت کرده است. Crytek می‌خواهد با Crysis 2، گام اول خود در ورود به صنعت کنسول‌ها را محکم بردارد و یک عنوان شگفت انگیز دیگر را خلق کند. هنوز تاریخ دقیق این بازی مشخص نشده و فقط EA چندی پیش اعلام کرد که این بازی در ربع سوم سال مالی پیش‌رو، بین ماه‌های October و December سال 2010 روانه‌ی بازار خواهد شد.

 تاریخ: 1390/12/17   مشاهده : 592
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا