صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازی DARKSIDER
شماره مجوز:85/41701473 http://ircg.ir/sn/foreignerGames/pt/list/pn/7/sortBy/id/st/DESC?sn=foreignerGames&searchبازی DARKSIDER =Darksiders+&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88 داستان در روایات خرافی قدیم آمده است که خدایان برای تنبیه انسان چهار نیروی قهریه دارند که این چهار نیرو را در قالب چهار سوار به سوی زمین گسیل می کنند تا عذاب هایشان را بر آدمی نازل کنند.
قيمت 60000ریال
تعداد کالا :0
بازی DARKSIDER
نام آن ها چهار سوار قیامت (Apocalypse) است که هر کدام به نام های "جنگ"، "بلا"، "قحطی" و "مرگ" مشهور هستند. آن ها به هیچ وجه حق ندارند با هم به زمین حمله کنند و هر کدام بنا به شرایط موجود و به اذن خدایان به زمین فرستاده می شوند. تنها زمانی که هر چهار نفر آن ها اجازه ورود به دنیای انسان ها را دارند، قیامت است. در Darksiders بازی حول مهور جنگ (War) می گردد. ناگهان بدون هیچ هماهنگی قبلی سپاهیان بهشت و جهنم برای نبردی سهمگین وارد زمین می شوند و شروع به قتل عام یکدیگر و مردم می کنند. War نیز به زمین فراخوانده می شود، اما چیزی نمی گذرد که متوجه موضوع عجیبی می شود. او بخش عمده قدرت خود را از دست داده است، هیچ یک از برادرهایش در صحنه حضور ندارند و از ظاهر وقایع بوی خیانت می آید. War باید برای کشف حقیقت خود را به سرمنشاء این اتفاقات یعنی نابود کننده (Destroyer) برساند و تعادل را بین سه عالم برقرار کند.

گرافیک
شاید نام مرد افسانه ای کتاب های کمیک جو مادوریرا (Joe Madureira) یا همان جو مد (Joe Mad) را شنیده باشید. او سال ها برای کمپانی هایی چون Marvel و Capcom طراحی شخصیت می کرد و یا شخصیت های از پیش خلق شده را به زیباترین حالت ممکن به سبک کمیک طراحی می کرد. از این رو در سراسر دنیا عاشقان و طرفداران بسیار زیادی آثار او را به دیوارهای اتاقشان نصب کرده اند. جو به قدری در کار خود پیشرفت کرد که به عنوان کارگردان و سرپرست طراحان هنری در پروژه Darksiders شرکت کرد. تمامی شخصیت ها و محیط هایی را که در بازی مشاهده می کنید، همگی زاییده ذهن این هنرمند توانا و خلاق هستند. بازی به لحاظ کیفیت بافت ها در سطح فوق العاده ای قرار ندارد، اما با توجه به تم فانتزی ای که در بازی جریان دارد کاملا قابل قبول است. رنگ بندی ها بسیار عالی و متنوع کار شده اند و در صحنه های جنگ از جلوه های بصری بسیار زیبایی استفاده شده است. نورپردازی بازی چندان حرفه ای کار نشده و در اکثر مناطق هیچگونه منبع نور مشخصی برای انعکاس سایه ها یافت نمی شود. برای فیزیک بازی از موتور Havoc استفاده شده و می توان گفت که اکثر اشیاء موجود در محیط با توجه به وسعت آن قابا تخریب هستند. در نسخه Xbox 360 این بازی با کمی افت فریم و برش صفحه هم مواجه هستیم که البته چندان خدشه ای به بازی وارد نمی کند.

موسیقی/صداگذاری
برای یک بازی اکشن آن هم با موضوعی اسطوره ای مسلما نیاز به موسیقی هیجان آور و حماسی داریم که برای رسیدن به این مهم کمپانی THQ از وجود دو آهنگساز زبده به نام های کریس والسکو (Cris Valesco) و مایک ریگان (Mike Reagan) بهره برده است. اولی در پروژه های God of War و Clive Barker’s Jericho و دومی در بازی های God of War و Conan آهنگسازی کرده اند. بدون شک موسیقی که آن ها برای Darksiders ساخته اند در نوع خود زیبا و تحسین برانگیز است، اما نکته منفی ای که در این مورد وجود دارد این است که این قطعات در اکثر بخش های بازی شنیده نمی شوند و بیشتر هنگام پخش دموها نمود می کنند. صداگذاری Darksiders بسیار حرفه ای انجام شده و یکی از قوی ترین نقاط قوت بازی به شمار می رود. در صحنه های نبرد از صداهای بسیار قدرتمند و تاثیرگذار برای برخورد سلاح ها و اشیا استفاده شده است که حرارت گیم پلی را دو چندان می کند. هر کدام از هیولاهایی که به شما حمله می کند نعره های مهیبی می کشند که به مهلک جلوه دادن موقعیت کمک بسزایی می کند. اما برای دوبلاژ این بازی از افراد خوش صدا و با تجربه ای چون آقای لیام اوبرین (Liam O’Brien) برای صحبت در نقش War استفاده شده است. او سابقه طولانی و درخشانی در صداپیشگی کارتون ها و بازی های کامپیوتری دارد. مثلا در Devil May Cry 4 او بجای شخصیت اصلی منفی بازی صحبت کرده بود. نفر بعدی اعجوبه ای به نام مارک همیل (Mark Hamill) است که حتما با صدای او در Batman: Arkham Asylum در نقش ژوکر آشنا هستید. او در Darksiders بجای Watcher صحبت می کند.

گیم پلی
شاید اصلی ترین هدف تیم سازنده تمرکز روی بخش گیم پلی بوده است، زیرا از آنجایی که این بازی در سبک Action طبقه بندی می شود، پس باید گیم پلی آن بهترین فاکتورش باشد. اینجاست که الگوهای از پیش تعیین شده به کمک آن ها می آیند و هر کدام الهام بخش قسمتی از گیم پلی می شوند. برای اکشن بازی از عناصر دو بازی God of War و The Legend of Zelda بهره برداری شده است. مثلا پس از وارد کردن ضربات پی در پی به دشمن، همانند God of War دکمه ای روی سر او ظاهر می شود که نشانگر تمام کردن کارش است و در پرتاب گلوله های آتشین از شیوه The Legend of Zelda استفاده شده است. اگر از بازیکنان کهنه کار باشید و بازی Legacy of Kain: Soul Reaver را تجربه کرده باشید، متوجه خواهید شد که بخش های معمایی بازی کاملا از روی آن الهام گرفته شده اند و در بخش پلتفرم برای آویزان شدن و حرکت کردن از در و دیوار Prince of Persia بهترین الگو بوده است. در کل از ترکیب المان های این عناوین معجون بسیار خوش طعمی به نام Darksiders پدید آمده است.



توضیحاتی در مورد بازی Darksiders:


شرکت تولید کننده: Vigil Games

شرکت ناشر: THQ

زبان: English

پلتفرم: PC

ژانر: مدرن ، اکشن ، ماجراجویی



حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7, DirectX 9.0c
Processor: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz or better, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor or better
Memory: 1GB XP, 2GB Vista / Windows 7
Hard Disk Space: 12GB
Video Card: NVIDIA (GeForce 8800/GeForce GT220) 256MB graphics card or better, ATI Radeon X1900 256MB graphics card or better ( must support pixel shader 3 )



سیستم پیشنهادی:


OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7, DirectX 9.0c
Processor: AMD Athlon 64 X2 5200+ Dual Core 2.60Ghz, Intel Core 2 Duo E6420 Dual Core 2.13Ghz
Memory: 2GB XP, 3GB Vista / Windows 7
Hard Disk Space: 12GB
Video Card: NVIDIA (GeForce GTS 240) 256MB graphics card or better, ATI Radeon HD3870 256MB graphics card or better ( must support pixel shader 3

 تاریخ: 1390/12/16   مشاهده : 480
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا