صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             1/196- بازی پرتال 2 - Portal 2
بازی پرتال 2 - Portal 2 تعداد: 2DVD نسخه زبان اصلی توضیحات مختصر: زبان :English only پلتفرم :PC
قيمت 45000ریال
تعداد کالا :0
1/196- بازی پرتال 2 - Portal 2

پلتفرم :PC

بازی زیبای portal2 ادامه نسخه قبلی بازی است وهمانطور که میدانید جایزه با ارزش Game of 2007 را دریافت کرده بود و بازی پرتال توانست با موفقیت چشمگیر طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کند و با امتیاز های خوبی که از سایت های معروف گرفت به محبوبیتش بیفزاید نسخه دوم این بازی در سبک شوتر اول شخص می باشد که کار نشر و تهیه ی آن توسط Valve Software انجام گرفته است. گیم پلی بازی بسیار زیبا می باشد و در حین انجام آن شما میبایستی در بعضی از مواقع برای باز کردن درها و… معماهای پیچیده را حل کنید در واقع این بازی پازلی است که باید حل کنید و ژانر اکشن می باشد تلفیق اکشن بودن و پازل بودن این بازی را جذاب کرده است.

توضیحات بیشتر:
استودیوی بازیسازی Valve را می توان جزو آن دسته از استودیوهایی قرار داد که همیشه بازی هایش را با حساب و کتاب خاصی می سازد. هر چند سال یکبار از این استودیو، بازی ای می بینیم که همه را شگفت زده می کند. حتی سری بازی های Left 4 Dead هم که به صورت تیمی قابل بازی بودند، به محبوبیت خوبی دست یافتند. اما همه، این استودیوی بازیسازی را با سری بازی های Half-Life می شناسند. سری بازی هایی که طرفداران بی شماری دارند و Valve همه آن ها را به نوعی سرکار گذاشته است. درست زمانی که همه انتظار داشتند نسخه سوم سری بازی های HL رونمایی شود، این استودیو نسخه دوم بازی Portal را معرفی کرد. البته Portal از آن بازی های خاصی بود که همه را شگفت زده کرد. بازی ای بسیار خلاقانه که بیشتر هنر بازیسازی Valve را نشان می داد. در E3 امسال Valve فقط ۲ Portal را معرفی کرد. بازی ای که به طور غیر منتظره ای مورد توجه همه اهالی صنعت بازی های کامپیوتری قرار گرفته است و خیلی ها دوست دارند بیشتر از این بازی بدانند. یکی از قسمت هایی که به Portal 2 اضافه شده، حالت Co-Op است. حتی Valve برای نمایش اضافه شدن Co-Op به بازی نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. البته امکان Co-Op چیزی بود که خیلی ها دوست داشتند آن را در این سری از بازی ها ببینند. اما Portal چیزی بود که ایجاد تغییرات در آن باید با دقت بسیاری صورت می گرفت. یک بازی منحصر به فرد با فضای کاملا جدید، ریسک بزرگی بود که Valve آن را قبول کرد و نتیجه بسیار خوبی هم از آن گرفت.

حال این استودیوی بازیسازی باز هم در ساخت Portal 2 باید دست به ریسک دیگری می زد. ایجاد تغییرات در بازی ای که خیلی ها آن را به همان صورت کلاسیک خود دوست دارند، کار ساده ای نیست. پس از مدت ها بخش تک نفره بازی به نمایش در آمد و خیلی ها توانستند این بخش را از نزدیک بازی کنند. البته مشخص بود که Valve در این نمایش فقط می خواهد نشان دهد که چه چیزهایی به بازی اضافه شده اند. آن ها خیلی چیزها را هنوز در بازی مخفی نگه داشته اند و هنوز قصد ندارند آن ها را به نمایش در آورند. محیط بازی زیبا است و همچنان بسیار ساده به نظر می رسد. در Portal فکر کردن حرف اول را خواهد زد. بازی با یک نمایش بسیار جذاب شروع می شود و پس از آن بازیکنان Chell (شخصیت بازی) را مشاهده می کنند. در این لحظه برخی از آزمایش های اولیه بازی انجام خواهد شد. این بخش چیزی شبیه به قسمت آموزشی در بازی های مختلف بود، اما با آن ها بسیار تفاوت داشت. ماجراهای Portal 2 صدها سال پس از نسخه اول اتفاق افتاده اند. Chell از یک سلول پلاستیکی بازی را آغاز خواهد کرد. جایی که او آخرین ماجراجویی هایش را در آن انجام داده است. هر چیزی را که در بازی مشاهده می کنید به طرز جالبی بسیار صاف طراحی شده است. محیط بازی به صورت مکان های آخرالزمانی طراحی شده است. سلولی که Chell در آن حضور دارد، در حال خراب شدن است و اینجاست که بازی کم کم به شما یاد می دهد که چگونه باید این عنوان را بازی کنید.

مسیرهایی که در طول بازی باید از آن ها عبور کنید، اکثرا خراب شده اند و باید با ایجاد سوراخ های Transdimensional برای خود مسیر به وجود بیاورید و خود را به جایی برسانید که از آنجا می توانید بازی را ادامه دهید. تنها چیزی که در بازی نمی توان آن را مورد آزمایش قرار داد، زمان است. عنصر زمان همچنان نقش مهی در بازی ایفا می کند. البته Valve درباره این موضوع نیز اطلاعات بیشتری منتشر نکرد. این استودیوی بازیسازی همچنان محیط های بازی را بسیار گیج کننده طراحی کرده است. اما با کمی دقت می توان مسیرهای بازی را پیدا کرد. اگر Portal 1 را بازی کرده باشید، این کار برای شما راحت تر خواهد شد. باید به محیط بازی توجه زیادی بکنید تا بتوانید چیزهای کار آمدی که در طول بازی قرار گرفته اند را به دست بیاورید و با استفاده از آن ها راهی برای خود پیدا کنید. در این بازی بازیکن تنها نخواهد بود و در کنار خود Wheatley را خواهد داشت. در نسخه اول این بازی، یک ربات گوی مانند به نام GlaDOS وجود داشت. Wheatley نیز دقیقا مانند GlaDOS است، اما چیزی که باعث شده او بسیار بهتر به نظر برسد، این است که اینبار استفن مرچنت (Stephen Merchant) برای او صداگذاری کرده است. بر خلاف GlaDOS در این نسخه Wheatley فقط قصد دارد که کمک کند. او تمام تلاشش را می کند تا اینکه شما بتوانید مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. حتی در بسیاری از مواقع سعی می کند بسیار دوست داشتنی به نظر برسد. حضور موجودی مثل Wheatley در یک محیط آخرالزمانی در نوع خود بسیار جالب است.

منبع توضیحات: Pardisgame

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 3.0 GHz P4, Dual Core 2.0 (or higher) or AMD64X2 (or higher)
RAM: 1GB XP / 2GB Vista
VGA: Video card must be 128 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or higher / NVIDIA GeForce 7600 or higher / Intel HD Graphics 2000 or higher).
DX: DirectX 9.0c compatible
OS: Windows 7 / Vista / XP
HDD: At least 7.6 GB of Space

لینک تایید بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search1/196- بازی پرتال 2 - Portal 2=Portal+2

 تاریخ: 1390/12/16   مشاهده : 505
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا