صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازی نیاز به سرعت Need for Speed Shift
بازی نیاز به سرعت Need for Speed Shift http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&searchبازی نیاز به سرعت Need for Speed Shift=Need+for+Speed%3A+Shift+&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88
قيمت 50000ریال
تعداد کالا :0
بازی نیاز به سرعت Need for Speed Shift

Need For Speed Shift Racing
واي باورتون نميشه ......معركست
غوغا كرده ...آخرشه... بي نهايت واقعي. ...از دست ندهيد!!
لذت رانندگي با اخرين سرعت ممكن را تجربه كنيد...
چندين بار هم خرد شدن دسته بازي گزارش شده است
اين فقط يك بازي نيست!!!!
جنون سرعت...چشمان از حدقه درآمده...ضربان قلب بالا...
استرس بالا....افزايش فشار خون....فريادهاي گوش خراش
وخشكي چشم بر اثر پلك نزدن همه از اثرات اين بازي است
به طور حرفه اي رانندگي كنيد
نظرتان در مورد ماشين هاي آخرين مدل 2009 چيست ؟؟؟؟!!!
دوست داري با ماشينهاي فوق العاده جديد رانندگي كنيد ؟؟؟
اوج هيجان رانندگي را در اين بازي تجربه كنيد
اين فقط يك بازي نيست!!!!

انتظار هواداران براي انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترين و پرفروش ترين بازي اتومبيل راني کامپيوتري که از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار يک نسخه جديد از اين بازي زيباي خود عنوان پرفروش ترين بازي اتومبيل راني دنياي بازي هاي رايانه اي را تثبيت مي کند و بي رقيب در صدر سري بازي هاي بي همتاي اتومبيل راني دنيا قرار مي گيرد ! اوج شهرت سري بازي هاي Need For Speed را مي توان از آنجا دريافت که هر علاقمندي با شنيدن بازي اتومبيل راني ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان مي آورد که به جز جدايي ناپذيري از دنياي بازي هاي رايانه اي مبدل گشته است ! Need for Speed Shift به عنوان زيباترين بازي از سري بازي هاي Need for Speed با گرافيکي فوق العاده و محيط بازي فوق طبيعي و اتومبيل هاي مطرح روز دنيا همچون آخرين مدل هاي BMWلذت واقعي يک بازي رانندگي تمام عيار را به علاقمندان منتقل مي کند و منتقدان معتقدند يک بار ديگر پس از انقلابي که بازي Most Wanted در سري بازي هاي Need for Speed داشت، اين بار Shift بتواند همگان را خيره زيبايي هاي خود کند . بازي داراي 72 خودرو با ليسانس کامل است که از خودرو هاي مطرح کلاسيک تا مدرن ترين ها را شامل مي شود. وجود خودروهاي بي نظيري همچون Nissan Skyline 2000GT-R, Mazda RX-7, McLaren F1 و BMW M3 GT2 از ويژگي هاي اين بازيست .جديدترين بازي از سري بازيهاي Need for Speed با عنوان Need for Speed: Shift توسط کمپاني EA عرضه شد. اين کمپاني گزارش مي دهد که با انتشار اين بازي انقلاب عظيمي در اين سري از بازيها رخ مي دهد. در جريان کنفرانس سرمايه گذاران و تهيه کننده گان بازي، رئيس کمپاني Electronic Arts آقاي John Pleasants با معرفي بازي جديد اتومبيلراني خود همه را شگفت زده کرد و پرده از راز يکي از موفق ترين بازيهاي خود برداشت. اين بازي براي کنسولهاي Wii, DS, Xbox 360, PSP و PC عرضه مي گردد. همچنين کاران مي توانند از نسخه PC آن به صورت آن لاين در حالت چند نفره بازي کنند. اين کمپاني شعبات بسياري در سراسر دنيا دارد که هر کدام پروژه هايي را در اختيار دارند. شرکت EA Montreal روي نسخه ي NFS: Nitro و EA Shanghai و EA Balck Box بر NFS World Online کار مي کنند. و همانطور که مي بينيد اين بار فروشگاه مستقل Slightly Mad Studio EA بازي Shift را توليد کرد. اين کمپاني تلاشهاي ارزنده ايي جهت طراحي مجدد کل ويژگيهاي بازي ارائه داد. براي ساخت اين بازي تيم هاي مختلفي با هم همکاري کردند و بازي را به شکلي زيبا مجدداً طراحي کردند. بازي NFS يکي از بهترين و عالي ترين بازيهاي مسابقه ايي است که جزء 10 عنوان پرفروش در تاريخ صنعت بازي سازي محسوب مي شود. خب اکنون اين سئوال مطرح است که چه ويژگيهاي جديدي به اين نسخه افزوده شده است؟ اين بازي تعهد زيادي به عنوان خود دارد و با امتيازهاي ارزنده ايي که کسب کرده به روزهاي اوج خود مي رسد.
ويژگيهاي اين بازي Need for Speed: Shift زاويه ديد آميزه ايي از تصوير صندلي بازيکن و سيستم پيشرفته اتومبيل است که با رانندگان ديگر پيست اتومبيلراني مسابقه مي دهد که بازيکنان به ازاء هر پيروزي مستحق پاداش ارزنده ايي هستند. نسخه هاي جديد منتشر شده از بازي NFS طوري طراحي شده که رانندگان تجربه حضور در فيزيک دنياي واقعي (real-world) خواهند داشت. اتومبيلها در مدلهاي مختلفي عرضه شده و طيف گسترده ايي از مسيرهاي زيباي مسابقه را پشت سر مي گذارند. اين بازي با همکاري بهترين نخبگان دنيا در توليد بازيهاي مسابقه ايي و رانندگان رالي جهان طراحي شده است، از جمله: تيم قدرتمند و تحسين برانگيز بازيهاي GT Legends و GTR2 و اعضاء اصلي EA Games و نام آوران مسابقات رالي همچون Patrick Soderlund. در اين بازي مسابقات در سطوح مختلفquick race, standard races, و manufacturer races, اجرا مي شود، همچنين در اين نسخه مسابقه رکوردگيري time trial، امکان اجراي بازي بصورت آن لاين و ويژگيهايي ديگر گنجانده شده است.
ويژگي هاي منحصر به فرد بازي Need for Speed: Shift: - حس و تجربه و لذت واقعي رانندگي در قالب اين بازي بسيار زيباي اتومبيل راني . - افکت هاي زيباي سينمايي هنگام تصادفات . - قابليت عالي تغييرات و تيوننيگ اتومبيل ها . - محيطي وسيع، گرافيکي و زيبا و طبيعي با مساحتي به وسعت 14000 کيلومتر مربع . - 72 اتومبيل زيبا و قدرتمند و حقيقي دنيا با ليسانس کامل از اتومبيل هاي مطرح و سوپر ماشين هاي کلاسيک تا ماشين هاي مدرن سال 2009 ! - آب و هواي بسيار طبيعي و واقع گرايانه که حس يک محيط طبيعي و واقعي را به بازيکن القا مي کند .

 تاریخ: 1390/12/15   مشاهده : 394
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا