صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             Wolfenstein - بازی ولفنشتاين
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&searchWolfenstein - بازی ولفنشتاين=Return+To+Castle+Wolfenstein+&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88 داستان بازي در دوران خونبار و مهيب جنگ جهاني دوم در حال وقوع است و شما به يک ماموريت خاص و مهم به دل ارتش رايش مي رويد تا تا شواهد وجود قدرت اسرار آميز ارتش نازي را کشف کنيد .
قيمت 45000ریال
تعداد کالا :0
Wolfenstein - بازی ولفنشتاين
در اين بين شما مي بينيد که نازي ها به سلاج مخرب فوق العاده اي دست يافتند که مي تواند در کمترين زمان سرنوشت جنگ را تغيير دهد . اکشن بسيار زيبا و مهيج وسريع بازي در کنار فيلم نامه سرگرم کننده آن توانسته نسخه جديد بازي اکشن Wolfenstein را به يکي از زيباترين بازي هاي اين سري مبدل سازد . بازي جنجالي Wolfenstein از سري بازيهاي رايانه ايي محصول کمپاني Id Software است و با سبک شوتر اول شخص داستاني ماوراء طبيعي و با مضموني علمي تخيلي را روايت مي کند. اين بازي از اوايل دهه 1980 تاکنون در بين علاقمندان به بازيهاي 2D و 3D و پلتفورم هاي مختلف طرفداران زيادي به خود جلب کرده است. در سري جديد اين بازي، بازي کننده ها در ميدان نبرد تاريک و وحشتناک نازيها به شکلي مرموز مشارکت مي کنند و در مبارزات حماسي و درگيريهاي سخت و دلخراش به جنگ دشمن مي روند. سپاه دشمن مملو از نيروهاي وحشي و سبعانه ايي است که صحنه هاي درگيري و زدو خوردهاي هولناک با کيفيت سينمايي پديد مي آورند، محيط ها و گيم پلي بازي بي نظير است، طراحي اسلحه ها فوق العاده تأثيرگذار است و بازي کننده ها مي توانند در حالت جذاب و گيراي multiplayer با هم رقابت کنند. در واقع اين بازي فصل تازه ايي را در تاريخچه بازيهاي کلاسيک دنيا باز مي کند. داستان داستان اين بازي از جايي آغاز مي شود که بازيReturn to Castle Wolfenstein به پايان مي رسد. شما در اين بازي در نقش B.J Blazkowicz ظاهر مي شويد. B.J که يکي از مدال آوران و افراد سرشناس و عضو تشکيلات سرٌي OSAاست، با توجه به تجربياتي که دارد عازم مأموريتي سرٌي مي شود. در واقع روسها با ارسال B.J به قلب نيروهاي رايش (Third Reich) درصدد آنند تا از قدرت خارق العاده و توان رزمي جديد نازيها اطلاعاتي کسب کنند. اما از آنجاکه نيروهاي شما پشت خطوط دشمن هستند، با اعزام B.J وارد حوزه استحفاظي آنها شده و متوجه مي شويد که آنها مشغول طراحي و ساخت سلاحهاي جديد پيشرفته هستند. ارتش ناريها در تلاش اند تا قدرت فوق بشري و خارق العاده منبع عظيم انرژي به نام Black Sun يا خورشيد سياه را تصاحب کنند، که در بعد موازي با نام The Veil مستقر است. هدف آنها اين است که از همه قدرت و توان خود استفاده کنند تا به سلاحهاي مافوق طبيعي و نيروهاي خارق العاده دست پيدا کنند. در اين مأموريت وظيفه شما اين است که تا آنجا که مي توانيد فعاليتهاي آنها را متوقف کنيد.
گيم پلي Wolfenstein بيشتر از اينکه به حوادث جنگ جهاني دوم بپردازد، بر بازي علوم تاريک متمرکز شده و بعبارتي داستان علمي تخيلي مافوق طبيعي را به نمايش مي گذارد. بازيکنان در طول فضاي موازي Veil پيش مي روند و از مهمات عظيم و جنگ افزارهاي خطرناک استفاده مي کنند يا نيروهاي تاريک ارتش ناريها را فرو مي افکنند و با کمک سلاحهاي مافوق طبيعي و قدرت شليک فوق العاده علم و دانش خود را عليه آنها بکار مي برند. يکي از قويترين ويژگيهاي Wolfenstein اين است که حق انتخاب روش بازي را به بازيکنان مي دهد، در حقيقت بازيکنان مي توانند روش بازي خود را بدلخواه خود انتخاب کنند. اگرچه در اين بازي مانند نسخه هاي قبلي سري B.J تنها يک مرد حضور دارد که به نيروهاي دشمن خسارت وارد مي کند، اما اينبار B.J تنها عمل نمي کند و با گروه محلي نيروهاي مقاومت همکاري مي کند. بدين معنا که بازيکنان اين فرصت را دارند که همزمان که نيروهاي دشمن از حضور آنان مطلع مي شود، مي توانند مأموريتهاي استانداردي را پيگيري کنند. به هر حال اين افراد مسئوليت اجراي فرامين نيروهاي مقاومت را بعهده مي گيرند تا در گيم پلي بازي انفجارهاي مهيبي ايجاد کنند و درباره آزمايشات ساخت اسلحه در بين نيروهاي نازي تحقيق و تفحص کنند، يا در حالت multiplayer کل تلاشهاي آنها را تغيير دهد. قدرت Veil: بخش عمده ايي از داستان علمي تخيلي Wolfenstein به معرفي گيم پلي آن مربوط مي شود، که در آنجا گروه زيادي از نيروها بهمراه تعدادي قدرتهاي Veil Powers حضور دارند. ماهيت نيروها فرابشري و مافوق طبيعي است و بطور گسترده توسط B.J مورد استفاده قرار مي گيرد. تا بدين ترتيب تأثير جنگ افزارهاي معمولي و تاکتيکهاي جنگي اش را تقويت کند. نمونه ايي از اين نيروها ‘Mire’ نام دارد که با کمک آن مي توانيد مدت زمان حضور در کنار B.J را کم کنيد. بنابراين او مي تواند به تنهايي از عهده دشمنان برآيد و بدون اينکه کمترين آسيبي به وي برسد موانعي مانند سنگرهاي تيربار بر سر راه دسمنان درست مي کند. نيروي Veil Sight نوعي ديد مافوق طبيعي در شب است که به شما کمک مي کند تا به راحتي بتواند دشمنان را در تاريکي شناسايي کنيد. نيرويVeil Shieldمي تواند آتش گلوله را جذب کند و در برخي شرايط مي توانيد از آن بعنوان دژکوب يا ميله مخصوص شکستن دروازه ها استفاده کنيد. شما مي توانيد با ورود در هر مرحله سلاحها و کليه ي قدرتهاي Veil Power خود را ارتقاء دهيد، البته اين در صورتي امکان پذير است که مراحل را با موفقيت پشت سربگذاريد. نکته قابل توجه درمورد قدرتهاي Veil Power اين است که استفاده از اين اين نيروها هيچ تضميني براي موفقيت محسوب نمي شود. همانطور که صحنه هاي مختلف بازي را اجرا مي کنيد، کم کم ارتش نازي از نفوذ B.J در منطقه باخبر مي شود. اما B.J اطلاعات زيادي از ارتش نازي دارد و مي داند که آنها در اين جنگ از قدرتهاي مافوق طبيعي استفاده مي کنند. بمنظور خنثي کردن اثرات ناشي از قدرتهاي مافوق بشري ناريها دستگاهي به نام Veil Inhibitors وجود دارد که قابليتهاي نيروي Veil Power را خنثي مي کند. در اين مرحله بازي سبک معماگونه ايي به خود مي گيرد و بازيکنان مي بايست به شکلي خلاقانه منطقه ي نازيها را منفجر کنند و به جستجوي خود جهت پيداکردن اين دستگاه ادامه دهند تا در نهايت بتوانند آنها را نابود کنند.
اسلحه ها همگي اين اسلحه ها قابل ارتقاء هستند، شما مي توانيد با دسترسي به گنجينه ايي از اشياء ارزشمند مثلاً با استفاده از طلا، بهره گيري از اطلاعات نظامي و دفاتر سرٌي در بازار سياه سلاحهاي خود را ارتقاء دهيد. افزايش تدريجي توان شليک و مقابله با دشمن امر بسيار مهمي است تا بدين ترتيب بتوانيد با افزايش توان جنگي روساي خرد و روسايي که وارد هر مرحله ي متوالي بازي مي شوند، نيرو و توان خود را با آنها مطابقت کنيد. مرورکلي بازي Wolfenstein افکار وحشيانه و ايده هاي خطرناک نازيها همراه با مشارکت در مأموريتهاي سرٌي براي نجات افراد در قالب نبردهاي حماسي، مبارزه طلبانه و وحشتناک را به تصوير مي کشد. در اين بازي از مهمات جنگي قدرتمند و سلاحهايي مانند Axis و Allied جهت مقابله با ارتش مافوق بشري نازيها استفاده مي کنيد. شما در ميادين جنگ با حوادث غيرمترقبه زيادي روبرو خواهيد شد. در اينجا شما در قالب مأمور حرفه ايي به نام BJ Blazkowicz براي تشکيلات OSA کار مي کنيد. اين فرد با توجه به پيشينه موفقيت آميز خود و دريافت مدالهاي مختلف جنگي، عازم مأموريت خطرناکي مي شود و به قلب سپاه رايش نفوذ مي کند تا بتواند از قدرتها و نيروهاي مرموز و جديد آنها اطلاعاتي کسب کند. ارتش نازيها در تلاش است که به نيروهاي پنهاني و مرموز با نام Black Sun يا خورشيد سياه دست يابد، و شما تنها کسي هستيد که مي توانيد فعاليتهاي آنها را متوقف کنيد و جهان را از اين مخمصه نجات دهيد. اين بازي از صحنه ها و فضاسازي شگفت انگيزي برخوردار است و تجربه ي زيبايي را به نمايش مي گذارد. ويژگي هاي منحصر به فرد بازي Wolfenstein: - نسخه جديد از بازي خاطره انگيز و زيباني اکشن ولفنشتاين . - دشمنان قدرتمند و ارتش مجهز نازي در مقابل شما . - مبارزات و نبرد هاي حماسي تاريخي . - گرافيک عالي بازي با صدا و د استاني سرگرم کننده و تاثير گذار . - محيط زيبا و جزئي طراحي شده بازي . - وجود قدرت هاي مافوق بشري در اين بازي

 تاریخ: 1390/12/15   مشاهده : 473
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا