صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازی Wheelman
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&searchبازی Wheelman=Hot+Wheels%3A+Beat+That+&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88 زي زيباي اکشن مهيج و پر از سوانح تعقيب و گريز رانندگي با شرکت بازيگر مطرح سينماي هاليوود در فيلم هاي اکشن مخاطره اي، Vin Diesel که شما نيز در نقش او بازي مي کنيد .
قيمت 45000ریال
تعداد کالا :0
بازی Wheelman
بازي ترکيبي از مبارزات و اکشن نا متناهي به سبک سينماي هالييوود با تمامي جلوه هاي ويژه چشمگيرش است .شما در کارکتر ون ديزل نقش يک کارآگاه فوق ماهر و درجه يک را به عهده داريد و ماموريت هاي متعدد رو در رويتان را مي بايست با مهارت کامل سپري کنيد ! اين بازي را مي توان در ژانر بازي هاي مهيجي همچون GTA و Saints Row قلمداد کرد ! ستاره ي معروف سينما Vin Diesel چندان هم با شرکت در بازي هاي کامپيوتري بيگانه نيست. پس از اينکه چند سال پيش از صدا و تصوير او در The Chronicles of Riddick: Escape از شرکت Butcher Bay استفاده شد.به نظر مي رسد زمان بازگشت دوباره ي Vin Diesel به دنياي بازي هاي کامپيوتر فرارسيده است.امروز و در نمايشگاه E3 توانستيم از بازي Wheelman يعني همان نقطه بازگشت Vin Diesel به دنياي بازي هاي کامپيوتري ديدن کنيم اين بازي در سبک بازي هاي رانندگي و البته با دنيايي باز وآزاد قرار مي گيرد که احتمالا فيلم سينمايي نيز از روي آن ساخته خواهدشد. همانطور که از نام بازي هم مي توان حدس زد اين بازي پر خواهد بود از ماموريت هاي رانندگي بزرگ و مهيج.ما کنترل ماشين سارقين بانک را پس از دزدي بانک در دست گرفتيم در اين ماموريت مي بايست ضمن فرار از دست پليس مکان امني را براي مخفي شدن پيدا کنيم.در اين بازي مي توانيد با رفتن از مسيرهايي که پليس نمي تواند از آنها عبور کند از دست پليس راحت شويد مسيرهايي مثل ساختمان يک اداره!سازندگان بازي قول قرار دادن مسيرهاي اختصاصي فراواني را در بازي داده اند.مسيرهاي صافي که در هر حالتي مي توانيد بروي آنها حساب کنيد.
Vin سابقه ي مانورهاي مهيج را در کارهاي سينمايي قبلي خود دارد کارهايي که او در رانندگي انجام مي دهد رانندگي را به چيزي بيشتر از جابه جايي ميان دو نقطه تبديل مي کند.با يک فشار آهسته ي right stick مي توانيد ضربه ي سنگيني به ماشين رقيب وارد کنيد. البته آنها هم مي توانند به شما ضربه بزنند ويا ضربه ي شما را جا خالي بدهند البته اگر دقت کافي در رانندگي نداشته باشيد.با نگه داشتن right stick مي توانيد پشت سر خود را نگاه کنيد وسپس با استفاده از قدرت آتش حريف خود را از ميدان به در کنيد.مي توانيد با کند کردن زمان و بصورت دستي لاستيک ماشين ها را هدف بگيريد يا اينکه به سر راننده ي ماشين شليک کنيد. حرکت جديدي که در نمايشگاه E3 نمايش داده شد يک پرش هيجان انگيز است.با استفاده از اين حرکت مي توانيد از ماشين به ماشين هاي ديگر بپريد به عنوان مثال ماشين دشمن و يا ماشين شهرونداني که در جاده در حال رانندگي هستند.اين حرکت شما را قادر مي کنيد ماشين پر از دود خود را که صدمه ي زيادي ديده است ترک کنيد و رانندگي خود را با يک ماشين بهتر ادامه دهيد.
ويژگي هاي منحصر به فرد بازي Wheelman: - بازي در کارکتر بازيگر مطرح هاليوود Vin Diesel و انجام تمامي صحنه هاي اکشن طي بازي توسط او . - نهايت هيجان رانندگي و اکشن . - مبارزات بي نظير ماشين و رانندگي و جنگ در خيابان ها . - دنياي نامتناهاي بازي براي رانندگي و خلق صحنه هاي اکشن - گرافيک و جلوه هاي ويژه سينمايي بازي
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames

 تاریخ: 1390/12/15   مشاهده : 412
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا