صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازی Red Faction Guerrilla
لینک مجاز : http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&searchبازی Red Faction Guerrilla=Red+Faction:+Guerrilla بازي زيباي اکشن Red Faction که از سال 2001 با انتشار نسخه اول خود توانست سر و صداي زيادي به پا کند، نسخه 2009 خود را زيباتر از هميشه براي علاقمندان به بازي هاي اکشن منتشر کرده است . نسخه PC اين بازي که با اختلاف سه ماه نيمه نسبت به نسخه هاي XBox 360 و PS3 منتشر شده است، توانسته به مراتب زيباتر و کامل تر در اختيار علاقمندان قرار گيرد .
قيمت 50000ریال
تعداد کالا :0
بازی Red Faction Guerrilla
در اين بازي بازيکن در نقش يک پارتيزان با نام Alec Mason ظاهر مي شود که با کمک گروه ارتش سرخ يا Red Faction قصد براندازي و برهم ريختن نيروي دفاعي کره زمين بر روي مريخ را دارند . بازي در ژانر زيبا و مهيج اکشن سوم شخص ساخته شده است و بر خلاف دو نسخه پيشين بازي که اول شخص شليک کننده بود، نو آوري منحصر خود را داشته است . گرافيک عالي بازي در کنار داستان مهيجش از ويژگي هاي خوب آن است و بازي توانسته نمره عالي منتقدان را از سايتهاي مطرح نقد بازي دنيا از آن خود کند . Red Faction Guerilla به جرات يکي از زيباترين بازي هاي اکشن سال 2009 است .در اين داستان همه نوع قابليتهاي تخريب پذيري ارائه شده و جزئيات مربوط به درگيري و کشمکش بين کلوني معدن کاران Martian و ديکتاتوري Earth Defense Force که بر همه سايه افکنده، مو به مو به تصوير کشيده مي شود. شما بعنوان يکي از نيروهاي مقاومت مردمي ايفاي نقش مي کنيد. سرباز غيرنظامي هستيد که وظيفه اش براندازي نظام EDFهاست و به دلايل مختلف بر زندگي بسياري از افراد غيرنظامي تأثير مي گذارد. بازي در يک محيط باز يا open-world اتفاق مي افتد و در آنجا شما مي توانيد هرکدام از مأموريتهاي دلخواه خود که در طول داستان از پيش تعيين شده نيست را انتخاب کنيد. ما موقع تماشاي دموي بازي متوجه ي هيچکدام از جزئيات مأموريتهاي داستان نشديم، اما تصاوير برخي از مأموريتها يا حرکات نيروهاي غيرنظامي که در داستان معرفي شده را ديديم.
احتمالاً شما چيزهايي درباره ي عملياتهاي بالقوه ي افراد غيرنظامي در رسانه ها ديده و يا شنيده ايد. کل اخباري که از دکه ي روزنامه فروشي ها و راديو درباره ي شورش هاي محلي، آشوب و درگيري مي شنويد، باعث مي شود از آشفتگي هاي دور و بر خود بيشتر مطلع شويد و افرادي را که در خيابانها دنبال دست ياري دهنده ايي مي گردند، را بهتر بشناسيد. کل اين حوادث بطور همزمان اتفاق مي افتد، بنابراين اگر چيزي درباره ي جنگ و درگيريهاي مناطق ديگر شنيديد، اين را بدانيد که بالاخره اين درگيري ها سراغ شما خواهد آمد و حالا ديگر بستگي به خودتان دارد که واقعاً مي خواهيد در آن نبردها شرکت کنيد يا نه. اما در اين بازي سياره مريخ مرکز نبردهاي عظيم است، در نتيجه، افراد غيرنظامي براي شرکت در جنگ کمبود جا ندارند. در اولين حرکت نيروهاي ما، از Jorge شورشي عجيب غريب و موتور سوار خبري بدستمان رسيد. او از ما خواست که بر موتور سنگين و مسلح اش سوار شويم، کسي که به اسلحه ي کوچک و نارنجک مجهز شده بود، بالغ بر 12 ميليون خسارت به تسليحات نزديک EDF وارد کرد. در برخي از صحنه هاي ديگري که الزاماً در ريل قطار صورت مي گيرد، ما مجبوريم به همه ي ساختمانهاي EDF و وسايل نقليه ايي که در تعقيب تان هستند شليک کنيم. تکنولوژي بکار رفته در بازي بگونه ايست که باعث مي شود اين مأموريت بيشتر از اينکه استراتژيک به نظر برسد، صحنه هاي معمولي و در حد متوسط ريل قطار را به نمايش بگذارد. اگر Jorge در ميان ساختمانهاي غول پيکر پيش مي رفت، شما مجبوريد با نارنجک ساختمان اصلي را هدف قرار دهيد، در نتيجه آسيب زيادي به ساختار آن مي رسانيد. اگر خوب هدف گيري کنيد، خواهيد ديد که کل ساختمان واژگون مي شود، همچنين برخلاف ديوارهاي محکم بازي هاي اخير، ديوارهاي اين بازي قابليت تخريب پذيري دارند.
به تصوير کشيدن ويرانه هاي پايگاه EDF کاملاً هدفمند است. علاوه براينکه منهدم کردن ساختمانها بخش کمي از امتياز باارزش بازي محسوب مي شود، به هر حال شما مي توانيد در جريان آن اسلحه هاي خود را ارتقاء دهيد، هر منطقه ي بازي ( مثل همسايه هاي Martian) قدرت EDF و روحيه ي غيرنظاميان را ارزيابي مي کند. وقتي از عهده ي خراب کردن ساختمانهاي EDF و ازبين بردن تبليغات منطقه برآمديد، در نتيجه آن منطقه بيشتر تحت کنترل قرار مي گيرد. بعلاوه، روحيه غيرنظاميان نيز به خاطر تحريک کردن احساسات و هيجان مردم افزايش مي يابد، و شجاعت آنها به مراتب بيشتر مي شود و بدنبال آن EDF کمتر عکس العمل نشان مي دهد. اين فقط به تعداد افراد مربوط نمي شود، وقتي روحيه ي مردم به قدر کافي بالا باشد، مردم بيشتر خواهان کمک کردن به افرادي هستند که به جنگ با نيروهاي EDF رفتند. به جاي آنکه در اولين نگاه فضاي جنگ را احساس کنند، اسلحه را از دست سربازان مرده برمي دارند و دست کمک به سوي شما دراز مي کنند. البته، همچنين برعکس آن هم اتفاق مي افتد. اگر شما در صحنه ي نبرد دقيق عمل نکنيد و با چند دور بازي سرانجام موفق به دستگيري يک نفر شويد، روحيه ي جنگي تان بطور قابل توجهي تضعيف مي شود.ويژگي هاي منحصر به فرد بازي Red Faction Guerrilla: - دنياي وسيع و زيبا و جزئي طراحي شده بازي از کهکشان . - مبارزات سياره مريخ و در معادن غني آن سياره. - محيط جذاب و کاملا قابل تخريب بازي . - سلاح هاي قدرتمند و مخرب بازي به همراه بمب هاي قوي . - بازي بسيار مهيج در حالت چند نفره

 تاریخ: 1390/12/15   مشاهده : 409
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا