صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازي Tom Clancys Endwar
لینک مجاز بودن این بازی در بنیاد ملی بازیهای کامپیوتری: http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&searchبازي Tom Clancys Endwar=Tom+Clancy's+&search_submit= بازي زيبا و بسيار پر سرو صداي استراتژيک Endwar از کمپاني بزرگ UbiSoft که از ماهها پيش از انتشار آن تبليغات گسترده اي روي آن صورت گرفت .
قيمت 45000ریال
تعداد کالا :0
بازي Tom Clancys Endwar
داستان بازي در مورد آينده و سال 2020 ميلادي است که دنيا پس از گذراندن يک دوره صلح در دهه 2010، به دوران جنگ هاي خونين مي رسد که همان جنگ جهاني سوم است ! بلي شما مي توانيد براي اولين بار جنگ جهاني سوم را قالب بازي مهيج Tom Clancys Endwar تجربه کنيد ! مطمئنا تمامي علاقمندان به ژانر بازي هاي استراتژيک جنگي از بازي Endwar لذت خواند برد . اگر با End War آشنايي نداريد لازم است بدانيد كه در شكل گيري اين بازي دو سبك (پايه) عمده مدنظر قرار داده شده است : نابودسازي و پيروزي. بر اساس مرور خلاصه اي كه بر قسمتهاي کوتاهي از اين بازي داشتيم ، روند اصلي بازي بر پايه غلبه و پيروزي مي باشد ولي براي نابودسازي بايد تمام تلاش خود را در مقابل كامپيوتر به كار ببريم. درحقيقت براي پيروز شدن در اين بازي يك مبارزه با مقياس خيلي بزرگ با تعداد زيادي بازيكن وجود دارد. در حالي كه براي نابودسازي ، نقشه ها بصورت one-by-one (يكي، يكي ) است و هر بازيكن به طور جداگانه شش منطقه را تحت كنترل خود مي گيرد. درگيري در پاريس آغاز مي شود و ما تحت عنوان نيروهاي روسيه بر عليه اتحاديه اروپا مبارزه را شروع مي كنيم. اين مبارزه در طول رودخانه seine براي تصرف قلمرو بيشتر به پيش مي رود. جداي از دستورات صوتي و سبک RTS بازي End War ، موفقيت در آن ساده بوده و پويايي بازي مانند سنگ، كاغذ، قيچي است. تانكها وسايل نقليه را نابود ميكنند، وسايل نقليه كشتي هاي جنگي را از بين ميبرند و كشتيهاي جنگي تانكها را منفجر ميكنند و..... جدا از اين ادوات جنگي ، شما براي پيروزي در اين نبردها به ارتش پياده نظام هم احتياج داريد. علاوه بر اين توپخانه و آتشکده هاي مختلف جاي سازي شده در نقاط مختلف بازي مي توانند هر چيزي را كه در فاصله نزديكي از آن قرار داشته باشند از بين ببرند.
ما مبارزه را با دو گردان نظامي كه شامل تانكها، وسايل نقليه به همراه دو گردان از كشتيهاي جنگي و تعدادي دسته نظامي ديگر مي باشند ، شروع كرده و هرچه سريعتر به دسته نظامي فرمان مي دهيم ( البته اين دسته نظامي به نام گروه چهار شناخته شده اند) و وظيفه آن تصرف Whiskey ، که نزديكترين نقطه پيروزي مي باشد، است. ما دستور « واحد چهار، Whiskey را به تصرف خود درآوريد.» را داده و گروه نظامي ما فورا براي تسخيركردن آنجا حركت مي كنند. در همين هنگام تانكها را به سمت پلي كه انتظار داريم دشمن از روي آن عبور خواهد كرد، حركت مي دهيم. در هر حال ما دو گروه از تانكها را داريم و نمي خواهيم كه دو دستور جداگانه براي هركدام بدهيم. در ادامه اين نبرد هدف خود را براي نابودسازي پل متمرکز کرده و دستور مي دهيم «تمام تانكها به سمت پل حركت كنند » و با اطمينان مي بينيم كه تمامي تانكها به آن سمت ميروند. بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه ما دقيقا نمي دانيم دشمن چه عكس العملي انجام مي دهد و حرکاتهاي آنها، کاملاً غير قابل پيش بيني هستند. در ادامه ما مسير حركت كشتيهاي جنگي خود را با فرماني كه مي دهيم تغيير داده و مي گوييم « واحد سه، ديده باني » و ما همچنان با هيجان در حال نعره زدن و فرياد كشيدن دستورات هستيم. و كشتيهاي جنگي را براي ديده باني از حركات دشمن حركت مي دهيم. در اين حال گروه نظامي دشمن را مي بينيم و به اين نكته توجه داريم كه دسته نظامي شماره چهار ما را در تير راس خود قرار داده اند. براساس همين مي گوييم « تمامي تانكها به دشمن شماره چهار حمله كنيد » در همين لحظه وسايل نقليه را مي بينيم كه به سمت كشتيهاي جنگي مي روند و ما كشتيها را به عقب به سمت Whiskey برمي گردانيم و دستور مي دهيم « واحد سه حركت به سمت Whiskey» سپس مبارزه را پيش مي بريم ، و با فرستادن تانكها و بعد با فرستادن وسايل نقليه و در پايان با روانه كردن كشتيهاي جنگي تمامي نقاط توسط گروه نظامي ما تسخير مي شوند. ما به طرز موثري مبارزه را آنچنان كه دلخواه خودمان باشد به پيش مي بريم ،و وقتي كه دشمن عقب نشيني كرد ،مبارزات وارد مرحله End War مي شود و به آنها اجازه ورود به WMD Strike داده خواهد شد.آنها با حمله هاي غارتگرانه و وحشيانه مبارزه را شروع كرده و قصد دارند كه تمامي وسايل نقليه و گروه نظامي ما را نابود كنند. خوشبختانه ما موقعيتهاي زيادي براي پيروزي بر عليه WMD Strike براي خودمان به وجود مي آوريم. همچنان كه ما سنگرهاي دشمن را كه شامل پايگاه و دژ نظامي مي باشد منفجر مي كنيم، يك فلش سفيد رنگ صحنه را روشن مي كند و اينجا جايي است كه ارتش پياده نظام آنها در ساختمان پادگان فرانسويها مستقر شده اند.
- لذت مبارزه در جريان جنگ جهاني سوم را براي اولين بار در اين بازي استراتژيک حس کنيد ! - تجربه يک بازي استراتژيک جنگي بسيار واقع گرايانه با بهره گيري از فن آوري هاي مهيج روز . - گشت و گذار در بيش از 40 مکان عظيم و ميدان نبرد جنگ جهاني سوم که به زيبايي طراحي شده اند ! - لشکر هاي قابل ويرايش و تاکتيک پذير ! - نابود کردن دشمن تنها نقشه کشيدن و ريختن تاکتيک هاي مدرن جنگي سال 2020
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames

 تاریخ: 1390/12/13   مشاهده : 417
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا