صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             Dawn of war: Dark Crusade
شرکت Relic را باید یک سازنده موفق در زمینه بازیهای استرتژیک دانست و خصوصیتی که میتوان به او نسبت داد، وجود حرارتی خاص در بازیهای ساخته شده توسط این شرکت است.
قيمت 30000ریال
تعداد کالا :0
Dawn of war: Dark Crusade
سری Dawn Of War و Company Of Heroes تایید کننده این قضیه هستند. در حقیقت یک بسته مکمل برای بازی Dawn Of War است که در سال 2004 منتشر شد و حقیقتاً هم عالی بود. یک بسته مکمل برای Dawn Of war پس از مدتی کوتاه منتشر شد که Winter Assault نام داشت و با اضافه کردن گروه Imperial Guards به بازی و ادامه داستان قبل و نیز اضافه کردن مراحلی با فضاسازیهای جدید بسیار رضایت بخش بود. این نسخه نیز دومین بسته مکمل بازی است که به تنهایی و بدون نیاز به شماره اول نصب میشود. این نسخه با تغییرات زیادی که داشته بسیار فراتر از یک بسته مکمل میباشد.
: این گروه نیروهای تسخیر شده توسط شیاطین هستند. قدرت این گروه در استفاده از نیروهای شیطانی میباشد.
Blood Ravens: این گروه آدم فضایی هایی هستند که البته گرایش به خوبی دارند و در حقیقت در نسخه ابتدایی برای دفاع از کره زمین آمده بودند. قدرت این گروه بالانس متعادلی دارد و در زمینه های مختلف خوب عمل میکنند.
Eldars: گروهی هستند که دارای نیروی خاصی میباشند و رباتهایی هستند که شبیه الفها (Elves ) میباشند. قدرت این گروه در استفاده از نیرویی شبیه به الکتریسیته است.
Tau: این گروه هم هویت خاصی جز تسخیر ندارند و رباتهایی قدرتمند هستند. قدرت برتر این گروه در جابجایی و نفوذ و نیز جنگهای مقابل است.
Necrones: این گروه را میتوان بدترین آنها دانست. چون با خصومت زیاد و جاه طلبی، تنها به فکر کشتار و تسخیر است. این گروه در نسخه قبل در مراحل آخر برای تسخیر زمین وارد شد و این در حالی است که هیچ حقی در زمین ندارد. این گروه از موجودات فضایی و خطرناک تشکیل شده است. قدرت این گروه در استفاده از نیروهای فضایی و اشعه و نیز فرمانده قدرتمند آنها است.
Imperial Guards: این گروه محبوبترین گروه است. ارتش نیروهای زمینی که متشکل از سربازانی فداکار و فرماندهی فهمیده و شجاع است. در نسخه قبل این گروه برای دفاع از زمین میجنگیدند.
نکته ای که در این نسخه وجود دارد این است که شاید بهتر بود از دو گروه Imperial Guards و Blood Ravens در این شماره استفاده نمیشد. به این دلیل که ما قبلاً هدف آنها را نیک میدانستیم و اکنون برای تسخیر یک سیاره وارد جنگ شده اند. البته یقیناً این موضوع را به خاطر طرفداران این گروهها انجام داده اند.
بازی مانند نسخه قبل و نیز نسخه ابتدایی دارای فضاسازی خوب، طراحی خوب مراحل و نیز گرافیک خوب و در عین حال سبک است. مبارزات در بازی حرارت خاصی دارند و بسیار جذاب هستند. صداگذاری و افکت گذاری های صوتی و تصویری در بازی دقت خوبی دارند و کنترل بازی کاملاً تحت فرمان است و همه چیز به راحتی قابل کنترل است. میتوان گفت که بازی دارای یک بالانس خوب از تمامی گزینه های یک بازی استراتژیک ایده آل است.


لینک تایید مجوز این بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ایی
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&searchDawn of war: Dark Crusade =Dawn+of+war&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

 تاریخ: 1390/12/09   مشاهده : 407
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا