صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             فیفا ۱۰ – FIFA Soccer 10
جدیدترین نسخه از سری بازیهای ورزشی و پر طرفدار فوتبال زیباتر و درخشانتر از همیشه منتشر گردید!
قيمت 79000ریال
تعداد کالا :0
فیفا ۱۰ – FIFA Soccer 10

پس از گذشت مدتی در حدود یک سال از انتشار آخرین نسخه از سری بازی های جنجالی و پرطرفدار فیفا ، نسخه ۲۰۱۰ این بازی متناسب برای اجرا در کامپیوتر های شخصی ارائه گردید. بدون شک می توان بازی FIFA Soccer 10 را پرفروش ترین بازی نوع خود در بازار به شمار آورد ، چرا که این بازی پس از گذشت چندین سال حضور موفق در زمینه بازی های رایانه ای شبیه ساز فوتبال، اکنون به حدی از توانایی و زیبایی رسیده است که نمی توان تفاوتها و بهبودهای ایجاد شده در آن را نادیده گرفت، بد نیست بدانید که بازی FIFA Soccer 10 که هم اکنون ارائه شده است، دارای تاریخچه ای نسبتا طولانی در زمینه بازیهای رایانه ای بوده ، بگونه ای که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۹۴ و با نام فیفا ۹۵ ارائه گردید، و تاکنون با گذشت ۱۶ سال حضور موفق در بازار بازی های رایانه ای، شانزدهمین نسخه این بازی پرطرفدار وبسیار محبوب برای علاقمندان به این سبک بازی های رایانه ای منتشر گردیده است.

فیفا ۲۰۱۰ بی شک بزرگترین نسخه بازی های رایانه ای فوتبال در زمینه بدست آوردن حق امتیاز لیگ های برتر، تیمها و بازیکنان مطرح می باشد بگونه ای که توانسته است حق امتیاز بیش از ۵۰۰ تیم باشگاهی، ۴۰ تیم از تیمهای ملی فوتبال در سرتاسر دنیا، ۳۰ لیگ معتبر و مطرح فوتبال و نیز ۴۲ سری مسابقه دنیای فوتبال و استادیوم های معروف وفوتبال سراسر دنیا را ازآن خود نماید!

اطلاعاتی در مورد بازی FIFA 10 :

شرکت سازنده : Electronic Arts

ناشر بازی : شرکت Electronic Arts

تاریخ عرضه : اول اکتبر ۲۰۰۹

وبسایت اختصاصی بازی : FIFA 10

ژانر بازی : ورزشی، فوتبال

میزان دشواری بازی : متوسط

رتبه بازی در GameSpot‌ به نقل از کاربران : ۹٫۰/۱۰

مدت زمان مورد نیز برای آشنایی کامل با محیط بازی : در حدود نیم ساعت

درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Everyone – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی

فیفا ۱۰ این بار با دسته ای از قابلیتها و ویژگی های دقیق تر در زمینه شیوه بازی یا همان (Gameplay) به میدان آمده است، که می توان در این خصوص به مواردی چون سیستم واقع گرایانه تر برای کنترل شوت های راه دور را نام برد، همچنین در این نسخه بازی اکنون قادر خواهید بود تا برای تصاحب توپ های سرگردان در هوا با سر به مبارزه بپردازید، و نیز از تکل های در حال لیز خوردن اجتناب نموده و از قابلیت پرتاب سریع اوت های دستی و نیز ضربات آزاد و یا پرتاپ های کرنر از گوشه زمین در بازیبه گونهای متفاوت و جدید لذت ببرید. همچنین هم تیمی های هوشمندتر که به شما کمک می نمایند تا ساده تر از میان موانع حریف عبور کنید و نیز مهارتهای ارسال توپ از دیگر ویژگی های این نسخه از بازی می باشد. علاوه براین، توجه به جزئیات مانند پیراهن های براق و آزاد و نیز بهبود انمیشن تورهای دروازه در هنگام اصابت توپ به آنها، همگی دست به دست یکدیگر می دهند تا این بازی را هر چه بیشتر به تجربه بازی واقعی نزدیک نمایند. عناصر مختلفی از شیوه بازی در این نسخه برای بهبود بازدهی و میزان عکس العمل، و روان تر شدن روند بازی ارتقا یافته اند که این موارد شامل یک سیستم انیمیشن بهبودیافته برای افزایش میزان عکس العمل، سیستم جدید جلوگیری از تصادم و برخورد، راهکارهای پیشگیرانه، و دروازه بان های هوشمنتر می باشند. با انجام فیفا ۲۰۱۰ ، سرعت جدیدی را در زمینه این گونه بازی ها تجربه خواهید نمود . الگوهای جدید تیمی (Team Styles) به شما این اجازه را می دهند که الگوی بازی تیم خود را بر مبنای تقابل خود با تیم حریف تغییر دهید، از نقطه ضعف های تیمی آنها استفاده نمود و با استفاده از آنها قدرتهای تیمی خود را افزایش دهید. در این بازی می توانید از میان ۲۶ نوع مختلف الگوی تیمی شامل Wingplay, Target Man و Offside Trapیا همان تله آفساید معروف ، یک الگوی مناسب خود را بیابید. ویژگی Custom Team Styles این توانایی را به شما می دهد تا ۱۴ گزینه قابل دلخواه سازی کامل را که به شما تجربه ای کاملا جدید در تاکتیک های فیفا ۱۰ را ارائه می نمایند، انتخاب نمایید. یادگیری بازی کردن بصورت حرفه ای تا اکنون هیچ وقت به این اندازه با استفاده از روش صحیح، وبا استفاده از تاکتیک های مدیریتی شما ساده تر نخواهد بود. گزارش های ارزیابی حریف (Scout Reports) نیز به شما راهنمایی هایی را پیش ار بازی ارائه می نمایند که به شما کمک خواهند نمود تا حملات خود را بر علیه هر حریفی برنامه ریزی نمایید. الگوهای تیمی آنهار یاد بگیرید ، بازیکن های کلیدی آنها را برای مراقبت بیشتر شناسایی نمایید و نیز ازراهنمایی های تکنیکی ارائه شده غافل نباشید تا بتوانید حریف های هر چند قدرتمند خود را در این بازی، به سادگی هر چه تمامتر درهم شکنید و به پیروزی دست یابید.

از دیگر ویژگی های افزوده شده در این نسخه از بازی می توان به کنترل پیشرفته تر توپ، عکس العمل های بدنی بیشتر میان بازیکنان، حرکت، رفتار و جای گیری بازیکنان بصورت واقع گرایانه تر، آنالیز و بررسی فضای موجود بصورت کارآمدتر توسط بازیکنان در حملات، خم نمودن خود در هنگام دویدن برای تلاش به منظور جاخالی نمودن، ایجاد مسیرهای عبوری بصورت طبیعی، و کنترل توپ بصورت های متنوع برای گزینه های مختلف حمله، دربیل ۳۶۰ درجه به منظور ارائه کنترل عالی توپ در حین عمل دریبل، بیش از پنجاه تغییر اساسی در نحوه مربی گری بازی و نیز ارسال پاس های بسیار دقیق و جایگیری های هوشمندانه و بصور کل افزایش هوش مصنوعی بازی، بکارگیری مفهوم های جدید در دفاع مانند اولویت بندی جایگیری که مدافعان را قادر می سازد چندین کار را بصورت همزمان انجام دهند تا فضاهای خطرناک که توسط سایر هم تیمی ها خالی مانده اند، تحت پوشش قرار گیرند، به علاوه هدف گیری برای تکل های کناری ، ایجاد فشار، هزاران بهبود برای هوشمندی دروازه بان ها که به عکس العمل بیشتر و سیستم هجومی قدرتمندتر و هر چه واقعی تر شدن محیط بازی کمک می نماید، اشاره نمود.

http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames/pt/list/pn/20/sortBy/id/st/DESC

 تاریخ: 1390/12/07   مشاهده : 447
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا