صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             3/151- بازی ویرانگر 4 : نجات دهنده - Terminator 4: Salvation
بازی ویرانگر 4 : نجات دهنده - Terminator 4: Salvation تعداد: 2DVD نسخه زبان اصلی بازی دقیقاً برگرفته از فیلم نیست. حمله نیروهای فضایی و روبات ها به زمین همه چیز را به هم ریخته است.
قيمت 45000ریال
تعداد کالا :0
3/151- بازی ویرانگر 4 : نجات دهنده - Terminator 4: Salvation
ارتش امریکا گروهی را به نام گروه مقاومت تشکیل می دهد که متأسفانه هیچ شانسی برای پیروزی در جنگ ندارد. شما در نقش یکی از سربازان این گروه هستید. جان کانر کسی که نامش برای طرفداران سری ترمیناتور بسیار آشناست. گرون جان پس از شکست در مأموریت خود که باز پس گیری منطقه ای در لس آنجلس تصرف شده به دست ماشین هاست، قصد بازگشتن به مقر خود را دارند که پیامی را از طرف یکی از افراد مقاومت به اسم دیوید وست دریافت می کنند که مضمون پیام این است که او و تعدادی سرباز در منطقه ای تحت نظر ماشین ها گیر افتاده اند، تعدادی از آنها زخمی هستند و کمک سریع لازم دارند. فرماندهی مقاومت که کاملاً جان سربازان را از دست رفته می بیند قصد کمک ندارد. جان که از این موضوع خبردار می شود از سوار شدن بر هلیکوپتر خودداری می کند و به همراه یکی از هم گروهی های خود به کمک دیوید می شتابد. در طی مسیر با فراز و نشیب های بسیاری از جمله بلوک شدن ارتباطشان با دیوید توسط برج Jamming ماشین ها روبرو می شوند که باید آن را نابود کنند و ... در کل اگر بخواهیم به چهار چوب داستان نگاه کنیم یک داستان جذاب ترمیناتوری است. تنها بدی داستان بیش از حد ساده بودن آن است. مثلاً در بازی به جز یکی دو مورد هیچ نگرانی خاصی در داستان بازی وجود ندارد، روبات های بزرگ همه جا دنبال شما هستند و یا سفینه های فضایی غول پیکر یا چیزهایی که کلاً داستان را کمی با جذابیت بیشتر همراه کند. در کل داستان در حد قابل قبولی قرار دارد ولی نمی توان به آن به چشم یک داستان ترمیناتوری اصیل نگاه کرد.

بگذارید از موسیقی بازی صحبت کنیم. موسیقی چیزی کامل و عالی است. ریتم تند و سریع انرژی جالبی به بازیکن می دهد و به او این امکان را می دهد که با بازی همراه شود و با به خطر انداختن جان خود در درگیری ها پیروز شود. در جاهایی که درگیری دیده نمی شود موسیقی آرام بخش است و شما را کمی برای مبارزه های بعدی آماده می کند.

صدا گذاری بازی هم همانند موسیقی چیزی بی نقص است. صدای کاراکترها از کاراکترهای فیلم برداشته شده اند و دیالوگ ها هم جالب و به یاد ماندنی است.. بقیه صداهای موجود در بازی هم به همین شکل خوب و جالب است. فقط یک ایراد دیده می شود. در مناطقی که درگیری رخ می دهد هیچ صدای درگیری و جنگی از این طرف و آن طرف شنیده نمی شود. به جز در این مورد مشکل دیگری دیده نمیشود و همه چیز کامل و بی نقص است.

گیم پلی بازی از دو بخش خوب و بد تشکیل شده است. قسمت بد بازی کمبود نوع دشمنان است که به جز چند نوع روبات، دشمنان مختلفی در بازی وجود ندارد هر چند اگر فیلم را هم نگاه کنیم نوع دشمنان به همین تعداد محدود می شود. یکی تعداد کم سلاح هاست در کل بازی یک نوع شاتگان، یک نوع مسلسل نارنجک انداز و لانچر یافت می شود. اگر بخواهیم از نظر واقعیت به بازی نگاه کنیم اسلحه های ارتش به همین تعداد محدود نمی شود. در ضمن زمان داستان بازی در سال 2013 می گذرد. مشکل دیگر گیم پلی مقداری تکراری بودن آن است که البته درگیری های سخت بازی که در آن دشمنان بعضی مواقع به طور کامل شما را محاصره می کنند بر این موضوع سرپوش گذاشته است. در بعضی از قسمت ها که مجبورید از روی ماشین سفینه های در حال پرواز دشمن را بزنید این لذت به اوج خود می رسد.

نوع زاویه و حرکت دوربین خوب و بدون مشکل است و حتی افکت های جالبی به خصوص در هنگام دویدن مشاهده می شود.

حداقل سیستم مورد نیاز :
Processor: Intel Pentium E2180 | AMD Athlon 64 X2 4200+
Display Card: NVIDIA GeForce 8 series | ATI Radeon HD 2600 series
Memory: 1024MB
Free Disk Space: 8GB
Operating System: Windows XP SP2 | Vista

سیستم توصیه شده :
Processor: AMD Phenom X4 9850 | Intel Core 2 Quad Q9550
Display Card: ATI Radeon HD 4870 | NVIDIA GeForce GTX200 Series
Memory: 2048MB
Free Disk Space: 8GB
Operating System: Windows Vista

لینک تایید بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search3/151- بازی ویرانگر 4 : نجات دهنده - Terminator 4: Salvation=terminator

 تاریخ: 1390/12/07   مشاهده : 437
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا