صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی و سرگرمی
  حادثه ای[441]
راهبردی[199]
فکری[133]
پروازی[24]
اتومبیل رانی[222]
موتور سواری[17]
ورزشی[131]
شبیه سازی[32]
ایرانی[11]
متفرقه[83]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring بازي ارباب حلقه ها The Lord Of The Ring
بازي مرد عنكبوتي 3 بازي مرد عنكبوتي 3
كنسول آتاري 2600 كنسول آتاري 2600
آواتار آخرین بادافزار + هدیه آواتار آخرین بادافزار + هدیه
39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3 39- بازی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 3
95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3 95- بازی مرد عنکبوتی 3 - Spider-Man 3
بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero بازی کانتر 1.7 - Counter-Strike: Condition Zero
4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit 4/100- بازی پلنگ صورتی: ارثیه عمو - Pink Panther: Pinkadelie Pursuit
اعصاب بازي اعصاب بازي
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3 مجموعه بازی جنرال 1و2و.4.3
بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان بازی همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 + سه هدیه رایگان
بازی آواتار بازی آواتار
Power Rangers Super Legends Power Rangers Super Legends
181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی 181- بازی تک تیرانداز: سلحشور نامرئی
            آگهی


             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازی زیبا و جذاب Battlefield 2
در ماه جون سال ۲۰۰۸ بود که Battlefield : Bad Company عرضه شد و نظر همگان را به خود معطوف کرد . گیم پلی سریع و جذاب بازی در کنار تخریبی که تقریبا در بازی های مشابه بی سابقه بود.
قيمت 40000ریال
تعداد کالا :0
بازی زیبا و جذاب Battlefield 2
خصوصیاتی چون داستان ،موسیقی ،صدا و گرافیک خوب ،از ویژگی های مثبت این بازی می باشد.فروشگاه جوان امروز این بازی فوق العاده جذاب را در قالب 2 عدد DVD به شما پیشنهاد می کند.

اگر شما تا به حال دموی قابل بازی Battle Field : Bad Company را بازی کرده و باور کرده باشید این بازی نیز مانند دیگر بازی های اول شخص ( تیراندازی) است،که با بخش Multiplayer همراه است ، این احساس حتما در خلال چند دقیقه ی اول به شما دست داده است ، که در آن فقط شما پیاده راه می روید و به سپاه پیاده نظام دشمن تیراندازی می کنید یا آنکه به صورت پنهانی در پناهگاهی پنهان می شوید ، وقتی تانکی به شما نزدیک می شود و دعا می کنید که RPG یا وسایل دیگری باشد تا شما بتوانید به وسیله آن تانک را منهدم کند . تخریب پذیری محیط خوب نشان داده شده که البته در اول خیلی جدید و تغییر کرده به نظر نمی رسد . قسمت Multiplayer بازی جالب است ولی در این سری از بازی تنها یک سبک از بازی ارائه شده که نسبت به دیگر سری ها که بر چند سبک بازی بنا نهاده شده بودند افت کرده است.
شما شاید در نگاه اول نواوری ها و نکات جدید بازی را دریافت نکنید در حالی که این بازی سبک جدیدی است که توسط یک سازنده بازی های کامپیوتری با تجربه (Dice ) داستان سرایی شده ، پلات ها و شخصیت ها به صورت فوق العاده طراحی شده و غنی اند و کاملا از ان بازی های FPS متفاوت است . علی رغم آنکه این بازی به نکات سطحی و ظاهری بسیار پرداخته است ولی توانایی آن در کوچک کردن محیط باعث شده تا آنکه Gameplay بازی تقویت شود که این خود باعث ایجاد تجربه ای کامل در بازی کننده می شود که این خود حاصل از تاکتیک های جنگی ناب است .
هیجانی باورنکردنی:
حالا به توضیحی عمقی از بازی می پردازیم . همانطور که گفته شد در بازی Battle Field : Bad Company هیچ کس در امان نیست نه ان تک تیر اندازی که در برجی مخفی شده نه آن سربازی که در حال راندن تانک عظیم الجثه است و نه شما ! بازی Battle Field : BAd Company از دو قسمت Single Player Campaign و Multiplayer تشکیل شده است .سطح تخریب پذیری بازی همانطور که گفته شد بالا رفته و باعث شده تا این بازی به یکی از بهترین بازی های تیر اندازی تبدیل شود .
شرکت Dice با موتور Frostbite جبهه ی جنگی ایجاد کرده است که تقریبا به صورت کامل قابل تخریب است .مخفیگاهی که در بازی های دیگر مکان امنی برای ماندن بود حالا می توان آن را به خرده ریزه هایی تبدیل نمود . اگر تانک دشمن موقعیت خوبی را انتخاب کند و یا آنکه حمله ی خمپاره ای انجام شود مخفیگاه شما دیگر مکان امنی برای ماندن نخواهد بود .

آیا خانه ای قدیمی و زیبا بین شما و هدفتان قرار گرفته ؟ تامل نکنید در دیوار سوراخی ایجاد نمایید و شروع به حرکت کنید . این سیستم کاملا بی نقص نیست زیرا همه ی ساختمان ها به طور کامل تخریب نمی شوند . بعضی از مواد مانند آجر می تواند تبدیل به خاک شود ولی چیزی مثل چوب در بازی در مقابل تیر اندازی مقاومت می کند و خرد نمی شد . موتور Frostbite مشکلات ریز خود را دارد .ولی بازی Bad Company هنوز هم معنی جدیدی از شکستن و وارد شدن را می دهد .





مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی EA Digital Illusions CE
ناشر : Electronic Arts
تاریخ انتشار : February, 24, 2010
رده بندی ژانر : اول شخص , تیراندازی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی :حدودیک ساعت.

حداقل سیستم مورد نیاز :
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
Graphics memory: 256MB
OS: Windows XP
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2); 10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)

http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=Battlefield+&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

 تاریخ: 1390/11/26   مشاهده : 528
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا